sobota, 25 sierpnia 2012

empire state of summer

Dziś zdjęcia spacerowe. Przy okazji spotkania na plotki. Zrobione przez moją przyjaciółkę, która miała wielką ochotę przy okazji potrenować swoje umiejętności, a które moim skromnym zdaniem są już bardzo dobre!
Kozaki i sukienka/szorty to moje ulubione połączenie już od wielu sezonów. Dlatego ciągle dziwią mnie komentarze przechodniów na temat tego typu rozwiązań. Sukienka jest jednym w moich łupów wakacyjnych. Z Hiszpanii poza wchillowaną głową i masą fajnych wspomnień, przywiozłam też parę nowych cudeniek. (mam najbardziej cierpliwego chłopaka pod słońcem, który ustawiał program zwiedzania, tak, żebym mogła zahaczyć o outlet mango, czy dzielnie pomagał mi wybierać kolor n-tej pary szpilek).









dress - lefties
bag- new look
leather boots - no name

photos : Wiola !!! :*

7 komentarzy: