poniedziałek, 5 września 2011

love, tears and... SILVER

Bardzo się cieszę, że metaliczny trend znowu jest na topie. Świecące ubrania zawsze mnie bardzo ciągnęły, więc mam ich w swojej szafie całkiem sporo, wystarczyło je tylko odgrzebać. Ten srebrny sweterek kiedyś na krótko podbił moje serce, potem nosiła go moja mama, a teraz do mnie wrócił. Warto czasem trzymać coś na później, żeby potem nie dublować "perełek" z sieciówek.
Lustrzany lakier marzył mi się już jakieś pół roku temu, niestety ciężko go znaleźć, wreszcie mi się udało.











sweater - cubus
skirt - cubus
top - h&m
high heels - reserved
clutch - bershka
necklace - coyoco

fot. Kamila

18 komentarzy:

  1. Cudowna stylizacja oraz same zdjęcia, zazdroszczę Ci fotografa : D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tez uwielbiam metaliczny trend i wszystko co sie świecie : > zazdrosze włosów :< wyglądasz na prawde cudownie : )

    OdpowiedzUsuń
  3. jesteś niesamowicie śliczna nie myślałaś o karierze modelki ??

    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne zdjęcia! :) świetna stylizacja :) piękny naszyjnik, cudne buty!! :) baaardzo mi się podoba! :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ zdjęcia! Gdzieś Ty wywędrowała, uwielbiam scenerię!
    Zestaw prosty, ale przykuwający uwagę: świetny sweter i buty.

    OdpowiedzUsuń
  6. witaj, fajny blog, subtelne zdjecia, nietuzinkowe stylizacje. obserwuje, podgladam, sledzę
    zapraszm do mnie rowniez

    http://dziadekszperanko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. jesteś bardzo fotogeniczna i masz przepiękny sweterek w pięknym pastelowym kolorze;)
    Pozdrawiam M.

    OdpowiedzUsuń
  8. zestaw i zdjęcia po prostu piękne!

    OdpowiedzUsuń
  9. Na kimś uwielbiam srebro w ubraniach- sama jakoś niezbyt się w tym czuję. U Ciebie kapitalnie. A adres do sh w Będzinie tutaj: http://www.bigastyl.pl/bedzin.html
    Możesz tam sobie sprawdzić adresy wszystkich ich sklepów.

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej, I really like your pictures and your blog!
    Check out mine ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. wspaniałe znalazłaś miejsce o zdjeć. badzo podoba mi się gra światła.

    OdpowiedzUsuń
  12. Oh,you are so sweet!
    see mine and read my new post of balmain jacket and vuitton scarf, and all post and my next post on tendences,fahion, and italian style!
    If you like it, i wait for your following me on google friend connect, and facebook, and twitter.
    Ok? have a nice day!
    kisses kisses
    have a nice day
    Miriamstella

    http://isfashionmypassion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. piękne i klimatyczne zdjęcia!:)stylizacja doszlifowana i godna uwagi! bardzo mi się podoba!L:)

    OdpowiedzUsuń
  14. hejka :)
    gdzie można kupić taki metaliczny - lustrzany lakier do paznokci? Też takiego szukam od dłuższego czasu i nie mogę znaleźć :( a stylizacja śliczna!!!
    pozdrawiam .Wiola

    OdpowiedzUsuń
  15. ja kupiłam go w naturze i jest z essence. Jest to lakier do jakichs stempelków, ale ja używam go normalnie :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń