czwartek, 7 lipca 2011

ain't no sunshine....

Już nie mogłam się doczekać, kiedy znowu wyjdzie słońce. Okazało się, że mój nastrój jest bardzo pogodo-zależny, a chmury i deszcz powodują rozkminy egzystencjonalne. Dlatego kiedy tylko wyszła odrobina słońca wskoczyłam w słoneczne kolory i wzory, który kojarzą się z wakacjami.

Koszula to znaleziosko secondhandowe. Moje pierwsze odczucie mówiło, że takiego poziomu kiczu to nawet ja nie zniosę, ale już drugie mówiło, że muszę ją mieć.I dobrze się stało, bo jak dla mnie to z cytrynowymi szortami tworzy prawie zestaw doskonały.





shirt - sh
shorts - terranova
bag - sh
sandals - New look
watch - random shop in Spain

Fot. Kamila

13 komentarzy:

  1. 1. odpowiedź na komentarz u mnnie: Więc, może spróbuj go w dodatkach :) tak samo jak napisałam o sobie, że nie ubrałabym się w niego od stóp do głów, ale kocham miętowe dodatki. :)
    2. Jesteś śliczna :)
    3. Świetny zestaw!

    Pozdrawiam!
    www.jezzylook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny outfit :) spodenki wyglądają cudnie z tą koszulą. Śliczne nogi ;)
    Zapraszam na nową notkę u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne zdjęcia, sandały - rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  4. Będziemy mieć tutaj panią doktor, łał :) ambitnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale Ty śliczna jesteś !
    + zapraszam do mnie .

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie wygladasz. Dodatkowy plus za panterkę, którą kocham.
    Dodaję do obserwowanych :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny zestaw. Bardzo miło się na niego patrzy, bo na myśl przywodzi mi słoneczną, ładną pogodę. Podoba mi się połączenie szortów z tą koszulą. A buty i torebka mnie oczarowały! :)

    Pozdrawiam
    http://www.fashion-life.pl/

    OdpowiedzUsuń
  8. Rzeczywiście szorty i koszula bardzo dobrze ze sobą wyglądają! Tak trzymaj;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne buty, fantastyczna torba !!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz piękne nogi i stópki.

    OdpowiedzUsuń