sobota, 2 lipca 2011

wedding time

Moi  znajomi w tym roku powariowali i nagminnie postanowili zalegalizować swoje związki. A mi nie pozostaje nic innego jak kompletować stroje na kolejne imprezy.

Dzisiejsza stylizacja została przygotowana właśnie na jedną z takich okazji. Z racji tego, że staram się zawsze dobrać strój do temperamentu i osobowości gospodarzy, dzisiaj wybrałam bardzo klasyczne zestawienie. Jedyny wyraźny akcent to zielone paznokcie i dość mocny zielony makijaż!





dress - NY %
jacket - New look
shoes - bata
bag - from USA
earrings - H&M
watch - Fossil
charms brancelet - apart, kruk, yes

Fot . Kamila, ktora piecze też świetne ciasta ;)

20 komentarzy:

  1. Fajna sukienka - śliczny kolor

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję za miły komentarz:)
    fajny blog i ciekawe zdjęcia
    dodaję do obserwowanych

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastycznie. I wlosy cudne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana dziękuję Ci bardzo!!! Strasznie mi miło :**** Jasne, że tak!

    Wyglądasz przecudnie - sukienka stworzona dla Ciebie i jeszcze ten kolor paznokci <3 Ach i masz zachwycający zegarek :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie będę oryginalna jak po raz kolejny napiszę, że wyglądasz prześlicznie! Jestem oczarowana tą delikatną kreacją i wyrazistym lakierem. Moim zdaniem wszystko idealnie się komponuje! :)

    Pozdrawiam
    http://www.fashion-life.pl/

    OdpowiedzUsuń
  6. To niby tylko lakier na paznokciach, a jednak efekt jest kapitalny i widoczny:) Świetnie wyglądałaś Pozdrawiam i zapraszam http://mullanstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Okropna, choć na Coldplay pierwszego dnia było całkiem ładnie, bo nie padało ;) dzisiaj też ma nie padać. No sporo ludzi było, chociaż wydaje mi się, że mniej niż w zeszłym roku na Pearl Jamie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam dokładnie tę samą sukienkę, tyle, że w innym kolorze :)
    Wyglądałaś bardzo ładnie :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. cudowny kolor lakieru do paznokci:)
    nigdy nie myslałam że zielony kolor tak dobrze może prezentować się na dłoniach:)

    pozdrawiam obserwuje bloga i liczę na to samo:))

    http://sweetlittledreamworld.blogspot.com/


    http://sweetlittledreamworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. fajna sukienka i prześliczne paznokcie :-)

    http://moje-kulinarne-wariacje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudownie wyglądasz ! <3 Świetny zestaw !

    Pozdrawiam,
    radlewski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. wszystko ładnie a paznokcie to taka wisieńka na torcie !

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam tą sukienke:) i fajnym dopełnieniem są paznokcie

    ps: Taak wyprzedaże -czułam się tam jak dziecko w wesołym miasteczku,wkrótce pokaże co zakupiłam ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Genialna stylizacja<3

    ZAPRASZAM DO MNIE:

    http://the-blondes-pancakes-of-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. świetnie wyglądasz!!!

    zapraszam do nas fashion-ache.blogspot.com


    kisses K&M

    OdpowiedzUsuń
  16. piękna sukienka, bardzo ładnie wyglądałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  17. niby wszystko pięknie ładnie, ale jak dla mnie nie do końca to do Ciebie pasuje.. Twoje zestawy na codzień są ciekawe, ale ten zalatuję trochę "ciocią klocią" :P więc czekam na nie-weselne seciki :)

    www.ed-edd-eddie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. So you can purchase one for your manufacture a billion and one uses for labels.
    Harris, for good example, writes: frequently subsequently
    removing from one particular and placing it on another, is to
    leverage price labels with security system slits. very much of this scathe is
    individuals with health weather condition such as diabetes, allergies or cardiovascular problems.


    My webpage: university cornell digital
    my page - click For info

    OdpowiedzUsuń