sobota, 23 lipca 2011

. . . on my dress

Bardzo lubię nosić wysokie buty latem. Niestety z tych z kazara jestem bardzo niezadowolona! Jakość pozostawia wiele do życzenia.... Chyba na długi czas zraziłam się do tej firmy i na pewno zastanowię się osiem razy zanim kupię tam buty kolejny raz....
Sukienkę w kolorze jarzębinowym ;) znalazłam zupełnie przypadkowo w bershce, którą odwiedzam bardzo rzadko. Tym razem skusił napis "druga przecena: na szybie i bardzo się z tego cieszę. Bo oto mam sukienkę, która spełnia wszystkie moje wakacyjne wymagania! A kropeczki wręcz mnie urzekają!
Torebkę znalazł dla mnie tata w sh! Chwała mu za to, że wie co lubię!

Już niedługo stylizacja bardzo nie moja....:)






dress - bershka
boots - kazar
bag - sh
scarf - sh
necklace - cropp
earrings - reserved
ring - six

fot. Kamila

13 komentarzy:

  1. zestaw powalił mnie na kolana! Aż z ciekawości przejrzałam inne wpisy :)
    będę obserwować z niecierpliwością czekać na nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też nie umiałam się przekonać jednak dziś znalazłam na promocji za 7zł i tak jakoś się zdecydowałam :)
    Wychodzi pięknie na zdjęciach, na żywo hmm - mam mieszane uczucia, raz mi się podoba, raz nie.
    Jednak uważam, że zdecydowanie korzystniej wygląda, gdy jest nim pomalowany co drugi paznokieć lub jakiś fragment :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny naszyjnik! Będę obserwować. Zapraszam do mnie :)

    http://furioussquirrel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Torebka jest świetna! mój tata by nawet nie wszedł do sh a jakby już coś z tamtąd przyniósł na pewno nie nadawałoby się do noszenia ;)Buty za to niestety mnie nie przekonują.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne kolczyki! :->

    soollie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. szukam takiego szalika;)
    ----
    u-majorki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. super wyglada ta sukienka na tobie;)

    OdpowiedzUsuń
  8. noo oczywiście kręcone wymagają innej pielęgnacji ja niestety mam całkiem proste ;/ na szczęście podatne na stylizację;DD

    1. piękne zdjęcia
    2. piękny outfit
    3. piękna pani
    4. .... nie mogę oderwać wzroku !! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. fajny blog!! przyłączam się do obserwacji i zapraszam również do siebie częściej :)

    www.paniaga.blogspot.com

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bogini. Jesteś piekna i super kobieca.

    OdpowiedzUsuń