wtorek, 5 lipca 2011

Etno Max!

Pogoda zdecydowanie jesienna! Słońca w mojej stylizacji też nie będzie, bo najważniejsze było dla mnie to żeby nie zamarznąć. Od dwóch tygodni zmagam się z paskudnym przeziębieniem, a nie mogę sobie teraz pozwolić na to, żeby chorować!
Ale dziś od rana świeci słońce.... Jest szansa na powrót krótkich spodenek i letnich sukienek;)
Mam dziś na sobie długą sukienkę, którą znalazłam za jakieś totalne grosze i postanowiłam wziąć. Sukienka jednak przeleżała swoje w mojej szafie i raczej nie wygląda z nie często na światło dzienne, ale na chłodniejsze lato okazało się jak znalazł. Bluzka to moja wielka koronkowa miłość - jak jak pisałam... a kurtka raczej z musu!

Jeszcze taka mała puenta - nigdy nie wiadomo co przyniesie życie i kogo spotkamy na swojej drodze;)




dress - F&F %
lace shirt - cubus
jacket - diverse
boots - zara
necklace - reserved
bag - allegro
brancelets - mango, reserved
headband - h&m

fot. Kamila

11 komentarzy:

  1. Świetny zestaw, a zdjęcia na tle tej ściany są rewelacyjne, pełne życia i optymistyczne!

    OdpowiedzUsuń
  2. przepięknie wyglądasz w tym secie!;)
    Pozdrawiam M.

    OdpowiedzUsuń
  3. wyglądasz rewelacyjnie! wszystko pasuje, bardzo w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ach pewnie już wiesz, że jestem zachwycona Twoją urodą, jesteś naprawdę śliczna dziewczyna o pięknych włosach! Twoje stylizacje są zawsze takie dopracowane i miłe dla oka. Tak też jest z tą. Wszystko mi tu gra i się bardzo podoba. Wyglądasz uroczo! Czekam na więcej! :)

    Pozdrawiam
    http://www.fashion-life.pl/

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoje włosy są przepiękne...

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak zalozona opaska to mój hit:) Na początku miałam wrażenie, że na mnie wygląda to dość dziwnie, ale teraz już nie dopasowuję jej do stroju -tylko strój specjalnie do opaski!:)
    Pozdro, Magda

    OdpowiedzUsuń
  7. Brakuje tylko ogóra z lat 60-tych.. u know;)

    OdpowiedzUsuń