niedziela, 31 lipca 2011

backstage + efekty sesji

Niedawno miałam okazję pracować przy sesji zdjęciowej. Było to bardzo ciekawe doświadczenie i mam nadzieję, że nie ostatnie.
Wrzucam parę zdjęć z backstage'u. Za jakiś czas wrzucę linka do zdjęć, które udało się zrobić.Niestety nie wszystkie stylizacje, będą tu widoczne, ale może zdjęcia z sesji je Wam przybliżą!
Jak podobają się Wam moje pomysły?







modelka: Paulina Panek
makijaż, fryzury: Karolina Kosowicz
stylizacje: moje


fot. Kamila

i obiecane efekty sesji!









  Autorem tych cudnych zdjęć jest Karolina Kosowicz

8 komentarzy:

  1. Gratuluje!! ;) Stylizacje genialne;)

    the-blondes-pancakes-of-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. o ja! Gratulacje! Ta pierwsza jest fantastyczna! Myślę, że jak najbardziej powinnaś brać częściej udział w sesjach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja jestem absolutnie zachwycona pierwszą stylizacją! pudrowy róż a może brzoskwinia) na jedno ramię, z szerokim pasem - cudnie! Gratulacje! :))

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Z całą pwnością stwierdzam, że stylizacje są baardzo udane. A ty nie myślałaś o karierze modelki? ;) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. ja modelką - zdecydowanie nie:)

    po pierwsze - jestem za niska
    po drugie - nie noszę rozmiaru 34 :)
    po trzecie - to nie dla mnie

    tak więc, pozostawiam to innym, którzy się bardziej do tego nadają i mają "lepsze" możliwości:)

    OdpowiedzUsuń
  6. gratuluje! masz prze piękne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam, od 2003 roku mineło 8 lat, a P. Paulina Panek zrobiła sobie w internecie pomnik twardszy niż ze spiżu. To oczywiście żart, ale faktem jest że ciągle jeszcze ma tę swoją stronę internetową i ciągle tą samą. Czasem miło zobaczyć, że coś trwa pomimo, że świat się kręci, a my razem z nim. Jak patrzę na te 7 lat i Panią Paulinę, to widzę,żę chyba coś się poprawia w świecie. Pani Paulina jest w policji. TVN się upoważnił, ale za to upolitycznił - coś za coś. Z tego co słyszałem, to chyba pójdzie na sprzedaż, bo jakość nie zawsze idzie pod rękę z biznesem. Ale spontanicznie chciałem życzyć Pani Paulinie wszystkiego najlepszego. Zodiakalnie to ma być po kolei: najpierw Skorpion, potem Strzelec i na końcu Koziorożec. Najpierw układy biznesowe, potem idee marzenia i podróże a na końcu struktury i pomniki. Pomnik P. Pauliny trwa na necie jak Pałac Kultury. Niektórzy uważają, że to już nie jest jego epoka i chcą go zburzyć, ale ja go lubię. Nie traktuję go tylko jako zabtek, ale raczej jako część naszej, a więc i mojej kultury. Przeczytam na necie o zaręczynach, więc życzę też sukcesów w życiu rodzinnym. Starczy tego "Spontanu" po 8 latach.... Pozdrawiam jako były kibic.

    OdpowiedzUsuń
  8. gratuluję poprzednikowi pięknego wykładu na temat Pauliny, szkoda jedynie że pomylił osoby :)

    OdpowiedzUsuń